United Kiters Finland

Koko homma lähti käyntiin niinkin kaukaisessa maassa kuin Virossa. Virolainen leijasurffaaja Priit Pärna loi sivuston unitedkiters.ee, jonka suosio kasvoi hyvin nopeasti. Sen ansiosta sillä on ollut huomattava vaikutus paikalliseen leijasurffaus-skeneen ja yhteisöön sen ympärillä.

Mikä on unitedkitersin tarkoitus?

Sivuston tarkoitus on yhdistää leijasurffaajat joka puolelta Suomea, kannustaa harrastajia blogaamaan – ehkä jopa laittamaan videoita ja kuvia. Mahdollistaa yhteisön muodostaminen kavereiden tai sponsoreiden kanssa, tweettailla surffipaikoista, jakaa vinkkejä livechatissa tai vaikka suunnitella yhteinen reissu leijasurffaamaan porukan kanssa.

Maksaako se jotain?

Ei maksa mitään! unitedkiters on ilmainen yhteisö eikä sillä ole ollut mitään kaupallista agendaa (esim. mainostaa laitevalmistajia). Unitedkiters on 100% vapaaehtoinen ja voittoa tavoittelematon organisaatio, jonka tavoite on toimia kotina kaikelle leijasurffaamiseen liittyvälle uudelle tai ajankohtaiselle tiedolle. Alunperin kitesurfersin oli tarkoitus toimia kanavana pienelle porukalle, missä he pystyivät jakamaan kokemuksiaan muiden kanssa, sekä haastamaan toisiaan testaamaan uusia temppuja ja välineitä. Koska meillä on niin suuri intohimo leijasurffaukseen, haluamme mahdollistaa saman tunteen kaikille muillekin!

United Kiters Suomi-sivut löydät osoitteesta: http://www.unitedkiters.fi